5 Stappen om van uw deelname een succes te maken

1. Meldt u aan om het inschrijvingsformulier te ontvangen, en stuur het tijdig terug.

2. U heeft geen eigen standbouw? Geen nood, klik hier voor de folder met diverse voordelige standbouwformules.

3. Een drietal maanden voor de beurs krijgt u het plan van uw standplaats en het exposantendossier. Hierin vindt u alle praktische informatie voor uw deelname, alsook een waaier aan diensten en materialen die u kan bestellen om uw stand in te richten (design meubilair, verlichting, audio/video, parkingkaarten, stroomaansluiting, enz…)

4. Midden maart ontvangt u een login en paswoord waarmee u uw gegevens op de website van de beurs kan aanvullen, een logo of foto toevoegen, alsook één of meerdere nieuwsberichten posten op www.funeralexpo.be, zonder bijkomende kosten!

5. U wil uiteraard uw deelname aan de beurs kenbaar maken. Dit kan heel eenvoudig met de unieke promotiecode die u zal ontvangen. Hiermee kan u al uw klanten en relaties gratis uitnodigen naar de beurs. Zij maken dan gebruik van uw code om zich in te schrijven via de website van Funeral Expo.

Aangename sfeer

Exposeren is hard werken en U wil het maximum halen uit uw deelname. Funeral Expo wil uw rustmomenten dan ook zo aangenaam mogelijk maken. Op de beurs is een uitgebreid en kwalitatief cateringaanbod aanwezig, maar tussendoor kan u ook terecht in de Exhibitor Lounge waar u in alle rust kan genieten van een gratis koffie of frisdrank.